Kundeservice & kontakt

Åbningstider

Information om åbningstider og kontaktoplysninger

01. april - 31. oktober
Mandag-torsdag kl. 9.00-16.00
Fredag kl. 9.00-18.00
Lørdag kl. 8.00-18.00
Søndag kl. 10.00-13.00

1. november - 31. marts
Mandag-torsdag kl. 9.00-16.00
Fredag kl. 9.00-16.00
Lørdag kl. 9.00-16.00
Søndag kl. 10.00-12.00

24/12 + 25/12 + 31/12 + 1/1
Åbent kl. 10.00-12.00
26/12 
Åbent kl. 8.00-18.00
2/1 2023 
Åbent kl. 8.00-16.00

Kontakt

SJ Feriehusudlejning
Strandvejen 86-90, Vrist
DK-7673 Harboøre

Se adresse på kort

Tlf.: 9783 4760

sj@feriehusudlejning.dk

Kundeservice - spørgsmål og svar

Her har vi samlet en række af de mest stillede spørgsmål. Hvis dit spørgsmål mangler, er du velkommen til at skrive til os på sj@feriehusudlejning.dk, så svarer vi hurtigst muligt.

Er der internet i sommerhuset?

Nogle sommerhuse og ferielejligheder tilbyder gratis internetadgang via bredbåndsforbindelse. Modem og kabel forefindes i ferieboligen.
Du skal selv medbringe laptop. Find sommerhuse med internet

Er elforbrug inkluderet i prisen?

Nej. Ved ankomst til sommerhuset eller ferielejligheden skal du selv aflæse elmåleren. Tællerstanden skal noteres på den forbrugsseddel, som udleveres sammen med husnøglen. Forbruget afregnes ved afrejse. Læs mere om forbrugsafregning 

Skal vi selv gøre rent efter os?

Ja, medmindre der er bestilt og betalt en rengøring, skal I også sørge for, at boligen er rengjort. Det lejede sommerhus skal dog altid efterlades pænt og opryddet. Læs mere om rengøring

Hvad gør vi, hvis vi bliver forhindret pga. sygdom?

Udlejningsbureauet og Europæiske Rejseforsikring tilbyder to typer forsikringer ved leje af feriebolig. Begge forsikringer sikrer tilbagebetaling af lejen ved sygdom, eller hvis du kommer til skade. Læs mere om rejseforsikringer 

Må vi have husdyr med?

Ved hvert eneste sommerhus og ferielejlighed er angivet, om husdyr eller kun hunde er velkomne, og hvor mange man I givet fald må medbringe. Find sommerhuse hvor husdyr er tilladt

Reklamationer

Skulle der mod forventning være reklamationer i forbindelse med den lejede feriebolig, skal dette meddeles skriftligt til SJ Feriehusudlejning senest 48 timer efter indflytning. Ved reklamationer i forbindelse med rengøring, skal SJ Feriehusudlejning underrettes umiddelbart efter indflytning. I modsat fald hæfter lejer for eventuelle fejl og mangler. SJ Feriehusudlejning og ejeren vil herefter indenfor 48 timer forsøge at løse problemet.

Læs alle lejebetingelserne her

Har du andre spørgsmål, ris eller ros, er du velkommen til at kontakte os:

SJ Feriehusudlejning 
Strandvejen 86-90, Vrist 
DK-7673 Harboøre

Tlf.: +45 9783 4760 
E-mail: sj@feriehusudlejning.dk